منابع تحقیقاتی برای نگارش پایان نامه طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر ... |
شکل ۳- ۵: الگوی پیشنهادی گراندد تئوری استراس و کوربن (۱۹۹۰)
سومین مرحله کدگذاری شامل کدگذاری انتخابی یا گزینشی است. در این مرحله، پژوهشگر به تکوین نظریه ای درباره رابطه میان مقوله های به دست آمده در الگوی کدگذاری محوری می پردازد. در حقیقت این مرحله فرایند یکپارچه سازی و بهبود نظریه است(۵۷،۵۸).
در پژوهش حاضر نیز با تحلیل روابط بین مقوله ها و همچنین تطبیق و مقایسه با سایر مدل های موجود به تدوین نظریه پرداخته شد. همچنین نظریه به دست امده توسط متخصصیم و صاحنظران مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت تایید گردید.
فصل چهارم
یافته های پژوهش
توصیف و تجزیه دادهها یکی از مراحل مهم در هر فرایند پژوهشی است. در این فصل به تحلیل دادههای خام پژوهش و استخراج نتایج پرداخته میشود. با توجه به کیفی بودن روش تحقیق و استفاده از شیوه داده بنیاد، در این فصل نتایج کد گذاری در ۳ حیطه باز، محوری و انتخابی تدوین شده است. در نهایت الگوی های مستخرج از تحقیق ترسیم شده است.
نتایج کد گذاری باز
در فرایند کد گذاری باز مصاحبه های انجام گرفته در مجموع تعداد ۲۱۴ نشان شناسایی گردید که در اولین مرحله کدگذاری با توجه به نزدیکی موضوعی و مفهومی در ۲۲ طبقه به شرح زیر دسته بندی شدند.
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1400-08-16] [ 01:53:00 ق.ظ ]
|