فرضیه فرعی ۶:

 

 

اعتماد سازمانی بر میل به تغییر در کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تاثیر مثبت و معناداری ندارد.

 

H0

 

 

 

اعتماد سازمانی بر میل به تغییر در کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تاثیر مثبت و معناداری دارد.

 

H1

 

 

 

فرضیه فرعی ۷:

 

 

سبک رهبری خدمتگزار بر میل به تغییر در کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از طریق اعتماد سازمانی تاثیر مثبت و معناداری ندارد.

 

H0

 

 

 

سبک رهبری خدمتگزار بر میل به تغییر در کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از طریق اعتماد سازمانی تاثیر مثبت و معناداری دارد.

 

H1

 

 

 

فصل چهارم: یافته های تحقیق
مقدمه
در این فصل، یافته های اولیه حاصل از پرسشنامه های توزیع شده به صورت توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. در ابتدا ویژگی های جامعه آماری به شکل توصیفی مطرح گردیده و سپس با بهره گرفتن از روش های استنباطی تجزیه و تحلیل سایر یافته ها انجام گردیده است. آمار توصیفی شامل نمودارهای ستونی سن، جنسیت، سنوات خدمت و میزان تحصیلات می باشد. آمار استنباطی نیز شامل آزمونهای انجام شده با نرم افزار Smart PlS و spss می باشد. در این میان سعی محقق بر آن است که ضمن دقت در صحت انجام روش ها و آزمون های آماری، پاسخ های صحیح و کاملی برای هر یک از سؤالات اصلی تحقیق بدست آورد.
پایان نامه - مقاله - پروژه
بخش اول: آمار توصیفی
۴-۱٫ بررسی مشخصات اعضای نمونه
از کل جامعه آماری مورد بررسی این تحقیق که عبارت است از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، تعداد ۱۷۰ پرسشنامه معتبر جمع آوری گردید. در ادامه به توصیف مشخصات آماری جامعه مورد تحقیق می پردازیم.
۴-۱-۱٫ وضعیت سن پاسخ دهندگان
در نمودار ۴-۱ وضعیت سنی پاسخ دهندگان به پرسشنامه آورده شده است. همانطور که مشاهده می شود سن پاسخ دهندگان به ۴ گروه مختلف شامل زیر ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال و بالای ۵۰ سال تقسیم بندی شده است که از این میان بیشترین تعداد پاسخ دهنده مربوط به گروه سنی بین ۳۱ تا ۴۰ سال با تعداد ۱۱۲ نفر (۹/۶۵ درصد) و کمترین تعداد پاسخ دهنده مربوط به گروه سنی بالاتر از ۵۰ سال با تعداد ۳ نفر (۸/۱ درصد) پاسخ دهنده می باشد.
نمودار ۴-۱٫ وضعیت سن پاسخ دهندگان
۴-۱-۲٫ وضعیت جنسیت پاسخ دهندگان
در نمودار ۴-۲، وضعیت جنسیت پاسخ دهندگان آورده شده است. همانطور که مشاهده می شود تعداد پاسخ دهندگان زن را ۱۰۱ نفر (۴/۵۹ درصد) تشکیل می دهند و تعداد مردان نیز ۶۹ نفر (۶/۴۰ درصد) می باشد.
نمودار ۴-۲٫ وضعیت جنسیت پاسخ دهندگان
۴-۱-۳٫ وضعیت سنوات خدمتی پاسخ دهندگان
در نمودار ۴-۳ وضعیت سابقه خدمتی پاسخ دهندگان آورده شده است. همانطور که مشاهده می شود سابقه خدمتی به ۵ گروه مختلف شامل زیر ۵ سال، ۶ تا ۱۰ سال، ۱۱ تا ۱۵ سال، ۱۶ تا ۲۰ سال و بالای ۲۰ سال تقسیم بندی شده است که از این میان گروه سابقه خدمتی ۶ تا ۱۰ بیشترین تعداد پاسخ دهنده را با تعداد ۶۵ نفر (۲/۳۷ درصد) به خود اختصاص داده است و گروه سابقه خدمتی بالاتر از ۲۰ سال با تعداد ۱۷ نفر (۱۰ درصد) کمترین تعداد پاسخ دهنده را به خود اختصاص داده اند.
نمودار ۴-۳٫ وضعیت سنوات خدمتی پاسخ دهندگان
۴-۱-۴٫ وضعیت سطح تحصیلات پاسخ دهندگان

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...