شکل ۶-۱۵: توزیع تنش فون مایسز در راستای طول بال در تیرک جلویی برای حالت­های متفاوت زاویه نصب دنده­های عرضی ۱۰۵
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
شکل ۶-۱۶: جابجایی بال در راستای طول بال ۱۰۵
شکل ۶-۱۷: توزیع تنش در ریشه بال برای سطح مقطع متفاوت تیرک­های طولی ۱۰۶
شکل ۶-۱۸: جابجایی نوک بال برای تیرک­های طولی با سطح مقطع متفاوت ۱۰۷
 ۱۰۷
شکل ۶-۲۰: توزیع تنش در طول بال در تیرک جلویی برای حالت­های متفاوت مصرف سوخت ۱۰۹
شکل ۶-۲۱: جابجایی در طول بال برای حالت­های متفاوت مصرف سوخت ۱۰۹
شکل۶-۲۲: همگرایی فرکانس اول بر حسب تعداد گره­ها ۱۱۰
شکل ۶-۲۳: مودهای فرکانسی بال ۱۱۲
شکل۶-۲۴: نمایش محور الاستیک و سطح مقطع تیر مخروطی ۱۱۳
شکل ۶-۲۵: مقایسه سرعت فلاتر بر حسب زاویه عقب­گرد برای نسبت­های متفاوت TR
(=۱۰ λ) ۱۱۴
شکل۶-۲۶: مقایسه فرکانس فلاتر بر حسب زاویه عقب­گرد برای نسبت­های متفاوت TR
(=۱۰ λ) ۱۱۵
شکل۶-۲۷: مقایسه سرعت فلاتر بر حسب نسبت مخروطی برای زوایای عقب­گرد مختلف
(=۱۰ λ ) ۱۱۶
شکل۶-۲۸: مقایسه فرکانس فلاتر بر حسب نسبت مخروطی برای زوایای عقب­گرد مختلف
(=۱۰ λ) ۱۱۶
شکل۶-۲۹: مقایسه سرعت فلاتر برحسب زاویه عقب­گرد برای نسبت­های متفاوت λ و TR=0 117
شکل۶-۳۰: مقایسه فرکانس فلاتر برحسب زاویه عقب­گرد برای نسبت­های متفاوت λ و TR=0 117
شکل۶-۳۱: مقایسه سرعت فلاتر برحسب زاویه عقب­گرد برای نسبت­های متفاوت λ و TR=0.8 118
شکل۶-۳۲: مقایسه فرکانس فلاتر برحسب زاویه عقب­گرد برای نسبت­های متفاوت λ و TR=0.8 118
شکل۶-۳۳: مقایسه سرعت فلاتر برحسب نسبت مخروطی برای نسبت­های متفاوت λ و Λ=۰ ۱۱۹
شکل۶-۳۴: مقایسه سرعت فلاتر برحسب نسبت مخروطی برای نسبت­های متفاوت λ و Λ=۴۵ ۱۱۹
شکل۶-۳۵: بال طراحی شده در نرم افزار CATIA 120
شکل۶-۳۶: سیستم­های مختصات و سطح مقطع بال دارای شکستگی ۱۲۱
شکل۶-۳۷: تغییرات ممان اینرسی و ممان اینرسی قطبی نسبت به فاصله از ریشه بال ۱۲۲
شکل۶-۳۸: تغییرات سرعت فلاتر نسبت به زاویه عقب­گرد برای ارتفاع­های پروازی متفاوت ۱۲۳
شکل۶-۳۹: تغییرات سرعت فلاتر نسبت به افزایش ارتفاع به ازای زوایای عقب­گرد متفاوت ۱۲۴
شکل۶-۴۰: تغییرات سرعت فلاتر نسبت به ? به ازای زاویه عقب­گرد۲۳٫۴ =Λ ۱۲۴
فهرست جدول­ها
جدول۲-۱: کاربرد مواد مرکب در هواپیماهای پیشرفته ۲۶
جدول ۲-۲: فواید و معایب استفاده از مواد مرکب ۲۷
جدول۳-۱: متوسط ضریب بار انواع هواپیما ۳۲
جدول۴-۱: نوع حرکت و مشخصه­های پایداری برای مقادیر مختلف  و  ۷۰
جدول۵-۱: مشخصات بال طراحی شده ۸۴
جدول۵-۲: عنوان و حجم مخازن سوخت در هواپیمای ایرباس ۳۲۰ ۸۶
جدول۵-۳: خصوصیات المان­های به کار برده شده Abaqus 88
جدول۵-۴: خواص مکانیکی آلومینیوم ۸۹
جدول۶-۱: بیشترین جابجایی برای حالت۱ ۹۵
جدول۶-۲: بیشترین جابجایی برای حالت۲ ۹۵
جدول۶-۳: مقایسه ماکزیمم جابجایی عمودی و تنش در المان­های جامد و پوسته­ای ۹۶
جدول ۶-۴: حالت­های مختلف استفاده از مخازن سوخت ۱۰۸
جدول۶-۵: فرکانس­های طبیعی بال طراحی شده توسط تحلیل اجزای محدود ۱۱۰
جدول ۶-۶: مقایسه سرعت و فرکانس فلاتر برای یک بال یکنواخت ۱۱۳

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...